Saturday 23 July 2011

Suka Sangat Menyibok Hal Aku....

Heyy...angin btoi aku...yg ko nk cbok sgt hal aku pa hal????kcau tmpat tdo ko ker???xkan??kcau dri ko jaoh skali ar...heyyy...lau aku sepak laju-laju kang ssah...smpai planet laen....bwu pdan mka ko...so laen kali jgn cbok sal aku...korang nk tau cter sal pa aku ngh mrah2 nie????meh aku nk cta ckit...ckit xckit jgak...byk gak kot.....hahaha....erm cta dya mla mcm nie...bf ksygn aku nie antaqla kt wall aku...bnyi nyer mcm rndu kt aku la...pastue...kmy pon dok la blas2 komen.....bleh tba2 malaun nie msok....dya ckp eeeeiiii..meluat toi.....a'aa...spa xbengang kan???lau korang pon pnas lau owang yg xda kna mgena ngn korang...cbok lbih pda mak ayh korang...heyyy....aku btoi2 angin nie.....aku pa lg..aku bambuu ha dya blik..pastue xblas la plak????mau blas plak...mmg aku block ar mmt tue...tggu msa ja......dhla mka mcm biskut xsiap.....heyy...aku xkata kt owang lau xcbok hal aku...dlu aku xlyn chatting dri dya...pastue dok kata kt aku lakk...dasar mmat senteng ler.....heyy....apa pon xboleh.....

nie mcm mamat senteng tue...hahaa...aku merapu jer nie...puas aty aku...mau bleh aku nk buh gmbaq monyet,...tp...kciann...hahaa....

No comments:

Post a Comment