Monday 25 July 2011

Domo Kun Kini Milikku.....

Haha...korang mst xpcya kan???btoi...domo kun tue kini milik aku....haha...spa lg yg dpatkan untk aku lau bkn encik hensem aku tue....hehe..nk kata kecik,xlah sgt....nk beso tue pon xbeso la sgt....sdang2 ja....hrga tue xksah la bpa...mau dya beli kt psar mlm skalipon....aku ttap amek gak...heehee...syg pnya psal kan...asalkn iklaz....tue lg pnting k kwan2.....sbnaqnya dya nk blikan yg paling beso tue...tp bla mai kt mlut kras...xbest la mau pelok....dya kata mau bli yg tue.... "bkn syg b yg tdo ats katil,dya yg tdoq atas katil n syg b tdoq bwah...coz xmuat"....hahaah....aku kan kcik jer....hehe.....

ha...nie la domo aku tue...xbeso xkcik kan????hehe....tp aku ska...nie la  aku wat pelok mlm....bkn nk tpu ar....tue tgn aku tue...bkti kata domo nie domo aku...bkn maen amek gmbaq ja k.....siap nmpk tlam ckit2....hehe....mmg pkwe aku yg blikan....tp xsmpat tngkp gmbaq ngn domo la....yg nie jer ada...tue pon on de spot....hehehe...comey kan????

No comments:

Post a Comment