Monday 18 July 2011



Mata oh mata....nper la ngn mata kesayangan aku nie????xmo nyer lelap lak mlm nie....entahla naper....nak kata pnas,aku dh tdo btol2 bwah kpas....sjok gak la...haha.....ha....aku tau npa...aku nie myb dhaga air nie....dh pnas mst dhga.....tue yg xleh tdo tue.....aduyai...cian kt aku...d sbb kn itu,aku pon bangunla g mask air....dlm heaters la tue yg cpt ckit....hehe....bkn apa...stok air aku dh abez...xsmpat g amek....erm....air oh air...cpatla kau sjok syang....haha...niela first time aku jd mcm nie....erm apa pon xboleh...yg lg ciannya tue...klaz aku kol 8 nuh pg jpg....aduh....pasangla...dhla da test...kaw!kaw!btoi....aku hrap pas aku ngarot kt cni,aku nk try tdo...n blehla....InsyaAllah....spa yg da pngalaman mcm aku...kiter kongsi ler sma2....hehe




Woo....aku dahaga gler beb...mau sbtol besaq nie pon abeh der....hehehe....

No comments:

Post a Comment